منو
سبد خرید

خرگوش کوچولوی عصبانی

خرگوش کوچولوی عصبانی
خرگوش کوچولوی عصبانی
خرگوش کوچولوی عصبانی
خرگوش کوچولوی عصبانی
خرگوش کوچولوی عصبانی
  • موجودی: در انبار
  • ناشر: نردبان
  • کد محصول: LIFE-152
43,000 تومان

خرید کتاب خرگوش کوچولو عصبانی به همه اولیایی که از عصبانیت‌های گاه‌ و بی‌گاه فرزند خود کلافه شده‌اند، توصیه می‌شود. این کتاب ارزشمند، مهم‌ترین مهارت‌های زندگی را در قالب داستان‌های آموزنده برای کودکان شرح می‌دهد. شما می‌توانید این کتاب نفیس را در مجموعه محسنی بوک با بهترین کیفیت چاپ خریداری کنید. 


محتوای کتاب خرگوش عصبانی 

 کتاب کودک خرگوش عصبانی برای کنترل احساسات کودکان خردسال طراحی شده است. در این کتاب به دلایل عصبانیت بچه‌ها در شرایط گوناگون پرداخته می‌شود. در هر بخش از این کتاب یک کودک عصبانی با شرایط ویژه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. به این ترتیب بچه‌ها خود را در شرایطی مشابه موقعیت‌های واقعی احساس می‌کنند. برای خرید کتاب خرگوش کوچولو عصبانی باید به محتوای داخلی کتاب که شامل موارد زیر هستند دقت داشته باشید:
1- در بخش اول به بررسی عوامل ایجاد تنش برای کودک پرداخته می‌شود. بخش "چرا خرگوش کوچولو عصبانی می‌شود؟" به صورت کامل به این نکات می‌پردازد. 
2- در بخش بعدی به رفتارهای کودکان در زمان عصبانی پرداخته می‌شود. با بررسی این رفتارها وضعیت هر کودک عصبانی در زمان بروز مشکلات به خوبی مشخص خواهد شد. 
3- کتاب کودک خرگوش کوچولوی عصبانی شامل بخش‌هایی برای ترسیم وضعیت خشم و تنش کودک می‌شود. در این قسمت‌ها از کودک خواسته می‌شود که یک مشکل که باعث عصبانیت او می‌شود را ترسیم کند. 
4- در این کتاب کودک به راهکارهایی که حال کودکان را در شرایط عصبانیت بهتر می‌کند نیز پرداخته شده است. 
محسنی بوک با معرفی این کتاب ویژه بسیاری از دردسرهای والدین را برای مواجهه با شرایط عصبانیت کودکان برطرف می‌کند. خرید کتاب خرگوش کوچولو عصبانی حال کودک شما را بهتر و بهتر کرده و به شرایط رشد او کمک شایانی می‌کند. 


مشخصات ظاهری کتاب خرگوش کوچولوی عصبانی

 محسنی بوک این کتاب جذاب را برای رده سنی 3 تا 5 سال ارائه می‌دهد. کودکان گروه سنی الف بیشترین بهره وری را از مفاد آموزشی این کتاب خواهند داشت. وزن کتاب 50 گرم است که حمل و جا به جایی آن را برای کودک ساده‌تر می‌کند. کودک عصبانی در 16 صفحه کاربردی طراحی شده و در ابعاد استانداردی برای جذب بیشتر کودک طراحی شده است. 
این کتاب با جنس شومیز ارائه شده و دوام بالایی دارد. صفحات این کتاب مقاومت بالایی در برابر پارگی و رطوبت دارند. به طور کلی مجموعه خرگوش بهترین کتاب‌های آموزشی را برای بهبود رفتار و کردار کودکان ارائه می‌دهد. بسیاری از روان‌شناسان خواندن این کتاب‌ها را برای کودکان گروه سنی الف توصیه می‌کنند. خواندن کتاب خرگوش کوچولوی عصبانی برای درمان برخی اختلالات رفتاری مزایای بی شماری دارد. تریس مورونی نویسنده این کتاب، بسته به شرایط رفتاری بسیاری از کودکان، بخش‌های مختلف خرگوش کوچولوی عصبانی را به تحریر در آورده است. محسنی بوک این کتاب ارزنده را با بهترین ترجمه از صبا رفیع در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. 

 


اهمیت مطالعه کتاب خرگوش کوچولوی عصبانی

خرید کتاب خرگوش کوچولو عصبانی برای از بین بردن آسیب‌های روانی کودکان در سنین بالا، مزایای بی شماری به همراه دارد. کنترل خشم در کودکان یک مهارت مهم است که باید در سنین پایین آموزش داده شود. در غیر این صورت تبعات سنگینی در سنین بالاتر به همراه می‌آورد. کتاب کودک خرگوش کوچولوی عصبانیت با شفافیت موضوع عصبانیت به خوبی با کودکان ارتباط برقرار می‌کند. البته پرخاشگری در کودکان دلایل مختلفی دارد و برای رفع کامل این اختلالات باید به این موارد نیز دقت داشته باشید. 


جمع بندی کتاب خرگوش کوچولوی عصبانی

خواندن کودک عصبانی برای بچه‌ها در سنین رشد مشکلات اخلاقی آن‌ها را به میزان قابل توجهی کنترل می‌کند. با استفاده از این کتب آموزشی، ارتباط والدین با کودکان بهتر خواهد شد. در کنار صحبت کردن با کودکان در رابطه با موقعیت‌های تنش‌زا استفاده از این راهکارهای جانبی کار والدین را ساده‌تر می‌کند. 

اطلاعات عمومی
انتشاراتنردبان
موضوع اصلیکنترل خشم در کودکان
موضوع فرعیخرگوش کوچولوی عصبانی
مولف تريس مورونی
مترجمصبا رفیع
نوبت چاپدوازدهم - 1402
شابک 13 رقمی978-964-389-228-9
رده‌ی سنیبالای 3 سال
مشخصات فیزیکی کتاب
تعداد صفحات16
نوع چاپرنگی
وزن کتاب50
نظر بدهید
توجه: HTML ترجمه نمی‌شود!
بد خوب