منو
سبد خرید

کتابهای بهترین خودت باش

يك قطار به سوي آرامش و شكوفايي با مجموعه كتابهاي بهترين خودت باش.

كتابهاي روانشناسي كه با نور آگاهي، قلب هايتان را گرم و درخشان ميكند.enlightened

این کتابها از مجموعه کتابهای پرفروش یادداشت به خود است که جزو پرفروش ترين و پرطرفدار ترين كتابهاي آمازون محسوب  ميشود.

رده سني كتابها از كودك و نوجوان تا بزرگسال است. يعني براي خواندن اين كتابهاي ارزشمند هيچ محدوديت سني وجود ندارد.

                   -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

شما ميتوانيد براي كسب اطلاعات بيشتر و يا مشاهده معرفي ديگر كتابها و راهنمايي و مشاوره در زمينه خريد كتاب براي خود يا كودكتان به اينستاگرام ما مراجعه كنيد.

براي ورود به صفحه اينستاگرام محسني بوك كليك كنيد.

ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-1
کتاب احساسات بزرگ یک منبع آموزشی و در عین حال سرگرم‌کننده برای کودکان ۶ سال به بالا است که به آن‌ها کمک می‌کند تا احساسات خود را بهتر بشناسند و مدیریت کنند. این کتاب، از طریق داستان‌های کوتاه و جذاب، پیام‌های پنهان در پس احساسات مختلف را آشکار می‌سازد و راهنمایی‌هایی برای استفاده از این پیام‌ها در ج..
115,000 تومان
ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-7
کتاب احساسات هیولایی ازی (جلد دوم)(ویژه والدین)نویسنده: لورن استاکلیترجمه: نرگس فولادلوفهرست کتاب:معرفی هیولاهااحساسات در بازیتاس احساساتاتصلات ذهن و بدنافکار مزاحمو...بهترین خودت باش دختربهترین خودت باش پسراین کتاب ابزاها و راهکارهای عالی..
115,000 تومان
ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-10
کتاب بهترین خودت باش نوشته‌ی ربکا بلاغ و ترجمه‌ی نرگس فولادلو، فراخوانی برای تغییر و تحول است که به شما کمک می‌کند از قید و بندهای درونی خود رهایی یابید و به بهترین نسخه‌ی خود بدل شوید. در این سفر تحول، از مقابله با منتقد درونی گرفته تا شکستن باورهای محدودکننده و پرورش عادات سالم، هر چیزی که بر سر ر..
290,000 تومان
ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-3
کتاب جعبه ابزار آرامشنویسنده : ربکا بلاغمترجم: نرگس فولادلوفهرست کتاب:مقدمه مدیریت احساسات ذهن آگاهی تنفس صحیح مدیریت افکار جملات تاکیدی مثبتدرباره کتاب:کتابی آموزشی و کاربردی با موضوع روانشناسی به زبان ساده است. این کتاب با تصاویری زیبا و جملاتی کوتاه و..
145,000 تومان
ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-4
کتاب حواستان به هیولاها باشد یک کتاب آموزنده در جهت ارتباط صحیح والدین با ترس‌های روزمره کودک است. از جمله مشکلات و نگرانی‌های والدین، در رابطه با ترس کودک از موارد مختلف است. به طور معمول کودکان پس از سن 2 سالگی با ترس آشنا می‌شوند. در نتیجه در موقعیت‌های مختلف واکنش‌های متفاوتی در این مورد از خود..
50,000 تومان
ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-6
رنگین کمانی در قلبم نوشته جسیکا اورلیفچ و ربکا بلاغ، کتابی است که به کودکان کمک می‌کند تا با احساسات مختلف خود آشنا شوند و یاد بگیرند چگونه با آن‌ها کنار بیایند. این کتاب با استفاده از تصاویر رنگارنگ و داستان‌های جذاب، کودکان را به سفری هیجان‌انگیز برای کشف احساسات مختلفی مانند خوشحالی، غم، ترس..
43,000 تومان
ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-11
کتاب مامان من می خواهم میلیونر شومنویسنده: جاستین بیلترجمه: نرگس فولادلوبه من اعتماد کن مامان.یک روز خواهی دید...ما پولدار خواهیم شدمن و تو!  ..
58,000 تومان
ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-5
کتاب من می توانم خشم خود را کنترل کنماز مجموعه کتاب های بهترین خودت باش(گروه سنی 2 تا 4 سال)نویسنده: آنا براونترجمه: نرگس فولادلوبهترین خودت باش پسربهترین خودت باش دختر با شناخت مغز، کودک می تواند هوشمندتر از آنچه هست باشد.کودک می تواند باهوش‌تر از آنچه..
30,000 تومان
ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-8
کتاب هیولاهای ذهن آگاهکتاب کار ذهن آگاهی (درمانی و آموزشی)نویسنده: لورن استاکلیترجمه: نرگس فولادلو - سحر قنبری مزیدیفهرست کتاب:درباره این کتاب کارفهرست دفترچه راهنما و دستورالعمل هافصل اول: احساساتاحساسات بازی دوزجعبه دستمال کاغذی هیولااستفاده درمانیاحسا..
175,000 تومان
ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-2
کتاب کلمات آرامش بخشچگونه امید را پس از سوگواری پیدا کنیم؟نویسنده : ربکا بلاغمترجم: نرگس فولادلوفهرست کتاب:خوش آمدید فصل اول: گذر از آن تجربه از دست دادن و اندوه فصل دوم: راهیابی به آن کلمات و توصیه هایی برای کمک به شما فصل سوم: از طریق آن ..
165,000 تومان
ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-9
کتاب یادداشت به خود(ژورنال نویسی روزانه)(راه هایی برای دگرگونی جهان شما)چگونه ذهن، بدن و روحم را به آرامش برسانم و اعتماد به نفسم را افزایش دهم؟مترجم: نرگس فولادلوفهرست کتاب:به خودتان عشق بورزید شما سزاوار عشق ورزیدن هستیدارزش من با آنچه دیگران درباره من فکر می کنن..
175,000 تومان
نمایش 1 تا 11 از 11 (1 صفحه)