منو
سبد خرید

کتابهای بهترین خودت باش

يك قطار به سوي آرامش و شكوفايي با مجموعه كتابهاي بهترين خودت باش.

كتابهاي روانشناسي كه با نور آگاهي، قلب هايتان را گرم و درخشان ميكند.enlightened

این کتابها از مجموعه کتابهای پرفروش یادداشت به خود است که جزو پرفروش ترين و پرطرفدار ترين كتابهاي آمازون محسوب  ميشود.

رده سني كتابها از كودك و نوجوان تا بزرگسال است. يعني براي خواندن اين كتابهاي ارزشمند هيچ محدوديت سني وجود ندارد.

                   -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

شما ميتوانيد براي كسب اطلاعات بيشتر و يا مشاهده معرفي ديگر كتابها و راهنمايي و مشاوره در زمينه خريد كتاب براي خود يا كودكتان به اينستاگرام ما مراجعه كنيد.

براي ورود به صفحه اينستاگرام محسني بوك كليك كنيد.

ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-12
کتاب من و احساساتم(راھﻨﻤﺎیی ﺑﺮای درک کودکان و ﺑﯿﺎن ﺧﻮدﺷﺎن)(ﺑﺎ ﺑﯿﺶ از ٣٠ آزﻣﻮن، نکته و ﺗﻤﺮﯾﻦ)مولف: ونسا، گرین النترجمه: نرگس فولادلوفهرست کتاب:نامه ای به بزرگسالان نامه ای به کودکان احساسات و عواطف من شش احساسات بزرگ احساسات بیشتر احساسات در مقابل..
85,000 تومان
ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-1
کتاب احساسات بزرگ یک منبع آموزشی و در عین حال سرگرم‌کننده برای کودکان ۶ سال به بالا است که به آن‌ها کمک می‌کند تا احساسات خود را بهتر بشناسند و مدیریت کنند. این کتاب، از طریق داستان‌های کوتاه و جذاب، پیام‌های پنهان در پس احساسات مختلف را آشکار می‌سازد و راهنمایی‌هایی برای استفاده از این پیام‌ها در ج..
115,000 تومان
ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-7
کتاب احساسات هیولایی ازی (جلد دوم)(ویژه والدین)نویسنده: لورن استاکلیترجمه: نرگس فولادلوفهرست کتاب:معرفی هیولاهااحساسات در بازیتاس احساساتاتصلات ذهن و بدنافکار مزاحمو...بهترین خودت باش دختربهترین خودت باش پسراین کتاب ابزاها و راهکارهای عالی..
115,000 تومان
ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-10
کتاب بهترین خودت باش نوشته‌ی ربکا بلاغ و ترجمه‌ی نرگس فولادلو، فراخوانی برای تغییر و تحول است که به شما کمک می‌کند از قید و بندهای درونی خود رهایی یابید و به بهترین نسخه‌ی خود بدل شوید. در این سفر تحول، از مقابله با منتقد درونی گرفته تا شکستن باورهای محدودکننده و پرورش عادات سالم، هر چیزی که بر سر ر..
290,000 تومان
ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-14
کتاب بیا بریم فلو!(یک داستان تعاملی برای کمک به فلو در طول روز)نویسنده : ربکا بلاغمترجم: نرگس فولادلواین کتاب به کودکان کمک می‌کند تا توجه و تمرکزشان را افزایش دهند و در لحظه حضور پیدا کنند و عواملی که باعث حواس‌پرتی‌شان می‌شود را شناسایی و فیلتر کنند.کودکان یاد می‌گیرند تا با ..
50,000 تومان
ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-3
کتاب جعبه ابزار آرامشنویسنده : ربکا بلاغمترجم: نرگس فولادلوفهرست کتاب:مقدمه مدیریت احساسات ذهن آگاهی تنفس صحیح مدیریت افکار جملات تاکیدی مثبتدرباره کتاب:کتابی آموزشی و کاربردی با موضوع روانشناسی به زبان ساده است. این کتاب با تصاویری زیبا و جملاتی کوتاه و..
145,000 تومان
ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-4
کتاب حواستان به هیولاها باشد یک کتاب آموزنده در جهت ارتباط صحیح والدین با ترس‌های روزمره کودک است. از جمله مشکلات و نگرانی‌های والدین، در رابطه با ترس کودک از موارد مختلف است. به طور معمول کودکان پس از سن 2 سالگی با ترس آشنا می‌شوند. در نتیجه در موقعیت‌های مختلف واکنش‌های متفاوتی در این مورد از خود..
50,000 تومان
ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-6
رنگین کمانی در قلبم نوشته جسیکا اورلیفچ و ربکا بلاغ، کتابی است که به کودکان کمک می‌کند تا با احساسات مختلف خود آشنا شوند و یاد بگیرند چگونه با آن‌ها کنار بیایند. این کتاب با استفاده از تصاویر رنگارنگ و داستان‌های جذاب، کودکان را به سفری هیجان‌انگیز برای کشف احساسات مختلفی مانند خوشحالی، غم، ترس..
43,000 تومان
ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-11
کتاب مامان من می خواهم میلیونر شومنویسنده: جاستین بیلترجمه: نرگس فولادلوبه من اعتماد کن مامان.یک روز خواهی دید...ما پولدار خواهیم شدمن و تو!  ..
58,000 تومان
ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-5
کتاب من می توانم خشم خود را کنترل کنماز مجموعه کتاب های بهترین خودت باش(گروه سنی 2 تا 4 سال)نویسنده: آنا براونترجمه: نرگس فولادلوبهترین خودت باش پسربهترین خودت باش دختر با شناخت مغز، کودک می تواند هوشمندتر از آنچه هست باشد.کودک می تواند باهوش‌تر از آنچه..
30,000 تومان
ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-15
کتاب نائومی با خواب های ترسناک خداحافظی می کندتالیف: دکتر جاناتان کوشنیر ترجمه: نرگس فولادلوحدود ده الی پنجاه درصد کودکان کابوس های شبانه را تجربه می کنند. کابوس های شبانه برای یک کودک می تواند درعین ترسناک بودن واقعی هم به نظر برسد. واکنش والدین به کابوس های شبانه کودک..
75,000 تومان
ناشر: انتشارات ستایش هستی مدل: BEST-13
کتاب هوش مالی (سرمایه گذاری برای کودکان)(چگونه می توان پول را رشد داد و آن را سرمایه گذاری کرد)(گروه سنی بالای 8 سال)تالیف: دایلین ردلینگ و الیسون تامترجمه: نرگس فولادلوفهرست کتاب:فصل 1: پول فصل 2: پول خود را پس انداز کنید فصل 3: یک سرمایه گذاری فصل 4: ریسک کمتر/پا..
145,000 تومان
نمایش 1 تا 12 از 15 (2 صفحه)